 
      
     
      
    Nový ECLIPSE CROSS převzal z modelu OUTLANDER PHEV upravený systém pohonu 4WD PHEV s dvojicí elektromotorů. Použitá architektura zahrnuje jeden přední a jeden zadní výkonný elektromotor, velkokapacitní baterii pohonu a spalovací motor 2,4 MIVEC, čímž zajišťuje rychlé, tiché a zároveň dynamické zrychlování – pro elektromobily typické.
Baterie pohonu o kapacitě 13,8 kWh umožňuje čistě elektrický dojezd až 55 km (podle WLTP), a tak by k většině jízd v rámci každodenního dojíždění měla postačovat elektřina.

Systém pohonu PHEV na bázi elektromobilu je plně automatický, vyznačuje se hladkým chodem a není spojen s žádnými zásahy ze strany uživatele – a navíc je zcela spolehlivý. Podobně jako v případě Outlanderu PHEV umožňuje architektura vozu zabudovat trakční akumulátor do prostoru mezi nápravami, což přináší zjevné výhody pro zákazníka.


Standardní dobíjení

Rychlodobíjení

Tlačítka SAVE/CHARGE a EV

Zásuvka 230V

Vypínač zásuvky 230V

Sdružené ukazatele
K dispozici jsou tři jízdní režimy: v režimu EV slouží k pohonu vozidla elektromotory, čerpající elektřinu z baterie soustavy pohonu; režim sériového hybridu využívá zážehový motor ke generování elektřiny pro elektromotory, které pohánějí vozidlo; režim paralelního hybridu zase využívá zážehový motor přímo k pohonu vozidla za asistence elektromotorů. Díky automatickému přepínání mezi těmito režimy v závislosti na jízdních podmínkách s prioritou režimu EV si může řidič vychutnávat radost z elektrického pohonu v nejrůznějších prostředích.
 Jízdní režim EV
Jízdní režim EV Sériový hybridní režim
Sériový hybridní režim Paralelní hybridní režim
Paralelní hybridní režimDisplej zobrazuje různé funkce elektrického pohonu včetně úrovně nabití baterie, nebo eko-indexu. Uvidíte tak tok a aktuální spotřebu energie, a také status regenerativního brzdění, které během zpomalování pomáhá dobíjet baterie. Řidič může zobrazit historii svých jízd a zkontrolovat tak, kolik kilometrů ujel na určité množství energie.


Konstruktéři modelu Eclipse Cross PHEV dále optimalizovali rozložení hmotnosti mezi nápravami a snížili těžiště vozu umístěním vysokokapacitní baterie pohonu pod podlahu přibližně uprostřed vozidla. Výsledkem úprav je ještě pohodlnější jízda s příkladnou stabilitou řízení. Benzínové provedení je vybaveno systémem S-AWC s integrovanou aktivní kontrolou stáčení kolem svislé osy (AYC) pro úpravu brzdné síly mezi koly na levé a pravé straně ve prospěch precizního zatáčení; dále je zde systém ABS a aktivní řízení stability (ASC) pro regulaci brzdné síly v rámci elektronicky řízeného pohonu 4WD pro optimální rozdělování hnací síly mezi přední a zadní kola. Díky integrovanému řízení uvedených systémů je zajištěno mimořádně stabilní chování vozidla zcela v souladu se záměry řidiče. To ve spojení s optimálně nastaveným systémem odpružení propůjčuje modelu Eclipse Cross PHEV vysokou míru stability a precizní jízdní chování pro každodenní používání, jakožto i lepší ovladatelnost na kluzkých cestách.
Pro majitele Eclipse Cross PHEV jsou připraveny různé jízdní režimy v závislosti na stavu vozovky a jízdních podmínkách.
Režim Normal přináší přirozené nastavení řízení a stabilitu pro nejrůznější jízdní situace. Režim Snow usiluje o stabilitu pohybu vozidla na kluzkých površích, jako např. zasněžených cestách. Režim Gravel znamená vynikající ovladatelnost a stabilitu na nezpevněných površích. Provedení PHEV též disponuje režimem Tarmac pro ještě lepší schopnosti a stabilitu v zatáčkách, zejména na suchých zpevněných površích pro radost z řízení se zvýšeným pocitem bezpečí.
.jpg)

Přední sedadla jsou vybavena bezpečnostními pásy s předpínači a omezovači zátěže, které lépe fixují tělo při nárazu a současně chrání posádku v případě nehody před nadměrným tahem bezpečnostního pásu.
Dále Eclipse Cross PHEV disponuje zesílením v oblasti podvozku, úpravou převodového poměru elektrického posilovače řízení a jeho odezvy, novým naladěním tlumičů a pružin. Využity jsou pneumatiky s nižším valivým odporem a zlepšené parametry odhlučnění a redukce vibrací – větší využití materiálů pohlcujících hluk v konstrukci střechy, odhlučnění podlahy a uložení zadní nápravy, nový tvar sání motoru a výfuku.
Systémy poskytující maximální bezpečnost

7 airbagů

Systém S-AWC (Super all wheel control)

Multiaround systém

Nový systém navigace SDA s podporou připojení chytrých telefonů nabízí praktické funkce vč. navigování prostřednictvím vestavěných map a podpory dopravních informací VICS. Součástí základní výbavy všech provedení jsou také technologie Apple CarPlay a Android Auto. Palubní displej infotainmentu byl zvětšen na 8" ve prospěch lepší čitelnosti i snadnějšího ovládání.
Prémiový systém ozvučení MPSS (Mitsubishi Power Sound System), který MISUBISHI MOTORS navrhlo speciálně pro Eclipse Cross PHEV 4x4, zahrnuje osm reproduktorů vysoké kvality vč. specifického odladění a rozmístění s ohledem na tvary vozidla. Přední reproduktory s kuželovou ozvučnicí ze skelných vláken s povrchovou úpravou pomocí vakuově napařovaného hliníku, přední středopásmové tweetery s kuželovou ozvučnicí z uhlíkových vláken, resp. koaxiální dvoucestné reproduktory v zadních dveřích v kombinaci s výškovými reproduktory zprostředkují dokonalý akustický zážitek.

Vyhřívání volantu

Datové vstupy USB

Head-up displej

Automatická dvouzónová klimatizace

Nový multimediální systém SDA

Prémiový audiosystém o výkonu 510W